چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۴ , 10 Sep 2025
چشم‌انداز بازار داروی آمریکا در حال تغییر و تحولی بزرگ است. با اجرای قانون کاهش تورم و فرمان اجرایی ۲۰۲۵ دولت ترامپ درباره قیمت‌گذاری دارو، تولیدکنندگان دارو با فشار بی‌سابقه‌ای در زمینه قیمت‌گذاری مواجه شده‌اند.
شرکت‌های داروسازی به سمت فروش مستقیم به مصرف‌کننده می‌روند
به گزارش فانا، این رویدادها با تغییرات در نیازهای بیماران همزمان شده است. بیماران حالا بیشتر مایلند برای خرید داروهایی که می‌خواهند و نیاز دارند، به صورت مستقیم پول پرداخت کنند.

شرکت‌های داروسازی دوران جدیدی از استراتژی‌های فروش مستقیم به مصرف‌کننده (DTC) یا فروش مستقیم به بیمار را آغاز کرده‌اند.

برنامه‌های DTC مدل‌های تجاری نوظهوری هستند که در آنها تولیدکنندگان از واسطه‌های سنتی مانند بیمه‌های سنتی و داروخانه‌ها عبور می‌کنند تا به صورت مستقیم با بیماران تعامل داشته باشند.

سه شرکت بزرگ داروسازی به سمت DTC رفته‌اند:

- ایلای لیلی با لیلی دایرکت (LillyDirect)
- فایزز با فایزرفورآل (Pfizer4All)
- نوو نوردیسک با نووکِر (NovoCare)/IQVIA
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده