پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 9 May 2024
دکتر احمدرضا جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی، طی پیامی درگذشت شادروان دکتر سمیرا آل سعیدی، عضو هیأت علمی دانشگاه را به جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان شریعتی و خانواده گرانقدر ایشان تسلیت گفت.
به گزارش فانا، بیمارستان شریعتی، متن پیام به این شرح است:

وبشّر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبهٌ قالوا إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون

خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید.

ایشان پزشکی دانشمند و استادی پرتلاش و با اخلاق بود که دردوران خدمت خویش در این دانشگاه، با اشتیاقی وصف ناپذیر در عرصه آموزش، پژوهش و درمان بیماران بی وقفه در تلاش بود و مراتب علمی را با جهد و کوشش فراوان و زحمات بی شائبه طی می کرد.

دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.

اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی با خانواده معزز ایشان، اساتید محترم، دانشجویان گرامی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران و جامعه روماتولوژی کشور، برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر احمدرضا جمشیدی
رئیس بیمارستان شریعتی
منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده