يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
در یازدهمین نشست هیات نمایندگان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز، دکتر امیر فرشچی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت و امیرحسین قیطانی به سمت ریاست کمیسیون بازرگانی، حمل‌و‌نقل و گمرک این پارلمان بخش خصوصی استان منصوب شدند.
روسای کمیسیون "اقتصاد سلامت" و کمیسیون " بازرگانی، حمل‌و‌نقل و گمرک" اتاق بازرگانی البرز منصوب شدند
به گزارش فانا، یازدهمین نشست هیات نمایندگان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

در این نشست، پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز ضمن تبریک و گرامیداشت سیزدهمین سالگرد تاسیس این پارلمان بخش خصوصی با توجه به برپایی پاویون اتاق و حضور اخیر فعالان بخش خصوصی، شرکت‌ها و برندهای مطرح تولیدی، صنعتی و صادراتی استان البرز در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گزارشی از دستاوردها و نتایج حاصل از این رویداد ارائه کرد.

در ادامه این نشست و پس از گفت‌وگو و تبادل نظر اعضاء، برنامه‌های اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز در سال ۱۴۰۳ به تصویب رسید، همچنین با توجه به رسالت اتاق بازرگانی البرز در زمینه تشکیل و برگزاری کمیسیون‌های تخصصی و تصمیمات و اقداماتی که در این مجموعه به منظور رشد و تعالی فعالیت‌های تولیدی و صنعتی بخش خصوصی استان مدنظر است، موضوع تشکیل کمیسیون اقتصاد سلامت مطرح و دکتر امیر فرشچی عضو هیات رئیسه و هیات نمایندگان دوره سوم اتاق بازرگانی البرز به عنوان رئیس این کمیسیون منصوب شد.

در بخش دیگری از این نشست هیات نمایندگان و بر اساس تصمیمات اتخاذی، امیرحسین قیطانی رئیس انجمن شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی البرز و عضو بخش خصوصی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان نیز به عنوان رئیس کمیسیون بازرگانی، حمل‌و‌نقل و گمرک اتاق بازرگانی البرز منصوب شد.

تصویب شیوه‌نامه اداره کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز از دیگر موضوعات مطرح و بررسی شده در این نشست بود.
منبع : روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده