به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت داروسازی راموفارمین، خوشحالم که فرصتی برای گفتوگو درباره تحولات اخیر شرکت و حضور در نمایشگاه فارمکس ۲۰۲۵ مهیا شد.
به گزارش فانا، همانطور که مستحضرید خصوصیسازی راموفارمین نقطه عطفی در تاریخ فعالیت این شرکت بوده است. این اقدام به ما این امکان را میدهد که با سرعت بیشتری به نیازهای بازار پاسخ داده و نوآوریهای روزافزونی را در ارائه محصولات و خدمات خود ارائه دهیم.
هدف اصلی ما ارتقاء بهرهوری، توسعه نوآوری و افزایش کیفیت خدمات و محصولات دارویی است که به موجب آن به مرحله جدیدی از رشد و توسعه شرکت وارد شدیم و معتقدیم که این تحول تاثیرات مثبتی بر صنعت داروسازی کشور دارد.
خصوصیسازی راموفارمین، نه تنها امکان تصمیمگیری سریعتر و منعطفتر را فراهم کرده بلکه بستر لازم برای جذب سرمایهگذاری، بهروزرسانی فناوریها و گسترش بازارهای داخلی و خارجی را نیز ایجاد کرده است.
در این مدت کوتاه، اقدامات موثری در بهبود فرآیند تولید، بازنگری در زنجیره تامین و توسعه محصولات جدید آغاز شده است. بر همین مبنا راموفارمین با هدف افزایش کیفیت، به دنبال بازنگری در فرآیندهای داخلی و بهبود کارایی بوده و نمایشگاه فارمکس ۲۰۲۵ بستر و فرصتی ارزشمند را برای ما فراهم کرد تا دستاوردها و نوآوریهای خود را در صنعت داروسازی به نمایش گذاریم و با شرکتهای تولیدکننده و واردکننده مواد اولیه ارتباط مستقیم و حضوری برقرار کنیم.
راموفارمین از حضور در نمایشگاه فارمکس سه هدف اصلی را دنبال کرد. نخست، معرفی آخرین محصولات و فناوریهای شرکت به متخصصان و ذینفعان صنعت چرا که عصر موج پنجم، هوش مصنوعی و پزشکی صنعت داروسازی را در مسیر تحول بزرگی قرار داده است و ما به عنوان یک شرکت پیشرو، روی این تغییرات سرمایهگذاری کردهایم تا بتوانیم نیازهای آینده را پاسخ دهیم. دوم، ایجاد تعامل و شبکهسازی با شرکتهای واردکننده و تولیدکننده موارد اولیه و محققان و سازمانهای مرتبط جهت توسعه همکاریهای جدید. سوم، افزایش آگاهی عمومی درباره اهمیت دسترسی به داروهای باکیفیت و تاثیر تحقیقات علمی بر بهبود درمانها.
هدف ما تبدیل شدن به یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت داروسازی است. ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا هستیم که سلامت جامعه را در اولویت قرار دهد. با توجه به منابع جدیدی که در اختیار داریم، میتوانیم به تحقیق و توسعه بیشتری بپردازیم و به تولید داروهای موثرتر و ایمنتر کمک کنیم. از طریق سرمایهگذاری در تحقیق و توسعه، همکاریهای راهبردی و ارتقای استانداردهای کیفیت، به دنبال ایجاد تاثیر مثبت بر بازار و سلامت جامعه هستیم.
یکی از اولویتهای ما، حفظ و تقویت اعتماد پزشکان، داروسازان و بیماران به برند شرکت است. همچنین توجه جدی به نیروی انسانی و سرمایههای انسانی مجموعه داریم و تلاش میکنیم با ارتقاء سطح رفاه، آموزش و انگیزه کارکنان، زمینهساز رشد پایدار شرکت باشیم.
انتظار داریم که با مدیریت مستقل و سرمایهگذاری موثر گروه سرمایهگذاری خشت، بتوانیم فرآیند تولید و توزیع را بهینهسازی کنیم. این تغییرات به افزایش کیفیت محصولات، کاهش زمان ارائه خدمات، و نوآوری در حوزه داروسازی منجر خواهد شد. همچنین، همکاری با شرکت های داخلی و خارجی گسترش خواهد یافت و فرصتهای جدیدی برای رشد شرکت فراهم خواهد شد.
حضور در فارمکس ۲۰۲۵ برای ما فرصتی بود تا به ذینفعان نشان دهیم که شرکت ما نه تنها تولیدکننده دارو بلکه یک شریک استراتژیک برای سلامت جامعه است. در نهایت، امیدواریم این نمایشگاه و نمایشگاه پیشرو (ایران فارما) زمینهساز همکاریهای موثر و ایجاد نوآوریهای بیشتر در صنعت داروسازی شود و بتوانیم به ارتقای سطح سلامت جامعه کمک کنیم و به یکی از پیشگامان صنعت داروسازی در منطقه تبدیل شویم.