شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 Jul 2024
مدیر کل دفتر پاسخگویی وزارت بهداشت گفت: در سامانه ۱۹۰ بیشترین شکایت‌های مردمی در خصوص مسائل بهداشتی در مراکز توزیع نان و رستوران‌ها و کمبود‌های دارویی بوده است.
مسائل بهداشتی و کمبود‌ دارو بیشترین شکایت مردمی در سامانه ۱۹۰
به گزارش فانا، علیرضا رحیم نیا ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت افزود: روزانه ۵ تا ۶ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۹۰ گرفته می‌شود که برخی از آنها با مشاوره کارشناسان سامانه حل و بخشی از آن برای پیگیری‌های بعدی ثبت می‌شود.

رحیم نیا با اشاره به اینکه بیشترین میزان شکایت‌ها در خصوص مشکلات بهداشتی و دارویی است گفت: مسایل دارویی بیشتر مربوط به کمبود دارو و یا موجودی داروخانه‌ها در خصوص دارو است.

او گفت: مسایل بهداشتی بیشتر در خصوص مراکز توزیع نان و خوراک مانند نانوایی‌ها و رستوران هاست.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت افزود: به تازگی خدمتی هم به سامانه ۱۹۰ در خصوص منشور کرامت انسانی افزوده شده است.

رحیم نیا گفت: در مراکز درمانی باید کرامت انسانی در بیشترین استاندارد و تا جایی که مغایرتی با درمان و سلامت بیمار نداشته باشد باید رعایت شود و بیمار و همراهان آن می‌توانند در این خصوص اگر مشکل یا شکایتی دارند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیشترین شکایت‌ها مربوط به استان‌های بزرگ مانند تهران است گفت: وزارت بهداشت در کمترین زمان به شکایت‌ها مردمی تا حل مشکل، رسیدگی می‌کند و فرد شاکی با داشتن کد پیگیری می‌تواند از روند شکایت خود مطلع شوند.
منبع : خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده