يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
مدیرعامل شرکت نکسوس زیرمجموعه گروه دارویی اکتوور گفت: هدف‌گذاری ما بر این است تا در بین پنج شرکت برتر در حوزه تولید مکمل غذایی و دارویی قرار بگیریم.
هدف‌گذاری نکسوس برای قرار گرفتن در جمع پنج شرکت برتر مکمل غذایی و دارویی ایران
به گزارش فانا، رکسانا کیا با اشاره به خدمات جدید این شرکت بیان کرد: در حال حاضر شرکت نکسوس محصولات جدیدی از نوع قرص، سافت ژل و جوشان را توزیع کرده و قرار بر این است تا در آینده‌ای نزدیک مکمل‌هایی به شکل ساشه و ویال خوراکی نیز تولید و در بازار عرضه شوند.

وی از کیفیت مواد اولیه داخلی ابراز رضایت کرد و گفت: بخش عمده‌ای از مواد اولیه موردنیاز ما توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود. علاوه‌ بر این موضوع، برنامه‌ریزی جهت تولید مکمل‌های تخصصی، تنوع محصولات تولیدی، افزایش تیراژ تولید و اشتغال‌زایی از جمله برنامه‌های اخیر شرکت نکسوس بوده است.

کیا تصریح کرد: هدف‌گذاری ما بر این است تا در بین پنج شرکت برتر در حوزه تولید مکمل غذایی و دارویی قرار بگیریم. همچنین برنامه‌‌ریزی‌هایی انجام شده تا در حوزه صادرات ورود پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت نکسوس همچنین با اشاره به دوازدهمین نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند تا محصولات خود را به جامعه هدف معرفی کنند و امکان تبادل اطلاعات میان تولیدکنندگان و شرکت‌کنندگان ایجاد می‌شود.
منبع : روابط عمومی گروه اکتوور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده