شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 Jul 2024
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تمامی بخش‌های بستری بیمارستان به دلیل ناایمن بودن تخلیه شده ولی بخش‌های سرپایی با ساختمانی مجزا در حال ارائه خدمت است.
خدمات درمانی سرپایی بیمارستان لولاگر تعطیل نشده
به گزارش فانا، دکتر علی مشکی در خصوص زمان تخریب بیمارستان لولاگر تهران افزود: با توجه به قدمت و ناایمن بودن ساختمان درمانی بیمارسان لولاگر ،‌ از حدود سال گذشته دستور دادستانی محترم و مراجع قضایی ، مبنی بر تخلیه این مرکز صادر شد.

وی ادامه داد: در طی این مدت سعی شد تا حد امکان ایمنی بیمارستان حفظ شود ولی با توجه به لزوم حفظ جان بیمار و نیروهای درمانی تصمیم بر تعطیلی بیمارستان گرفته شده است.

مشکی با اشاره به اینکه تمامی بخش های بستری بیمارستان تعطیل هستند،‌ گفت: برای امتداد ارائه خدمات درمانی بخش درمانگاهی سرپایی بیمارستان، که ساختمانی ایمن و مجزا است، به صورت 24 ساعته درحال خدمات رسانی است.وی با بیان اینکه کلیه خدمات اورژانس بیمارستان هم تعطیل شده افزود: به منظور افزایش ایمنی نیروهای بیمارستان که رابطه استخدامی با دانشگاه علوم پزشکی ایران داشته اند به سایر محل های خدمت توزیع شدند.

مشکی در خصوص زمان دقیق تخریب بیمارستان هم گفت: به محض تامین بودجه ساخت و نوسازی بیمارستان اقدام به تخریب انجام میشود تا مجددا این بیمارستان به چرخه درمان بازگردد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن اظهار بی اطلاعی از میزان بودجه مورد نیاز بیمارستان برای بازسازی گفت: این بودجه به کار کارشناسی دقیق نیازمند است و مسئولین توسعه خدمات درمانی مطلع هستند.

در پایان مشکی با بیان اینکه بیمارستان های جدید جایگزین بیمارستان های فرسوده میشوند، گفت: قطعا پیگیر سلامت و حفظ ایمنی همه بیماران هستیم.
منبع : خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده