خدمات سازمان تامین اجتماعی، بدون وقفه و اختلال در سراسر کشور جریان است.
به گزارش فانا، سامانههای خدمات غیر حضوری به ویژه استعلام استحقاق درمان و نسخهنویسی الکترونیک با پایداری کامل و بدون اختلال در سراسر کشور در حال خدمترسانی است.
برای تسهیل در ارائه خدمات، ورود دومرحلهای (OTP) پزشکان و درمانگران به سامانههای نسخهنویسی سازمان و نرمافزارهای واسط، موقتا غیرفعال شده است.
سامانه خدمات غیر حضوری به صورت مستقیم از طریق آدرس ES.Tamin.ir و سامانه نسخهنویسی الکترونیک به آدرس EP.Tamin.ir در دسترس است.
بیمهشدگان در صورت اعلام مراکز خدماتی و درمانی مبنی بر قطع بودن سامانه تامین اجتماعی، فورا موضوع را به مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی با شماره تلفن سراسری ۱۴۲۰ بدون نیاز به پیششماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه اعلام کنند.