پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ , 1 May 2025
مدیرعامل شستا در گفت‌وگو با فانا:

نوآوری و بین‌المللی‌سازی دو سیاست اصلی شستا

نوآوری و بین‌المللی‌سازی دو سیاست اصلی شستا
محمدرضا سعیدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین (شستا) در گفت‌وگو با فانا:

- دو سیاست اصلی شستا در تیپیکو و سایر هلدینگ‌ها، نوآوری و بین‌المللی‌سازی است.

- برای داشتن تولید پایدار نباید صرفا در بازارهای محلی متوقف شویم و جهت‌گیری باید بین‌المللی‌سازی باشد.

- در زمینه بین‌المللی‌سازی، جنبه اول رفتن به بازارهای جهانی و صادرات و یا حتی لایسنس دادن و جنبه دوم انتقال فناوری است.

- هرچه مذاکرات ایران و آمریکا به سمت انجام مذاکرات بیشتر حرکت کند، حتما با تقاضاهای بیشتری در زمینه صادرات و بین‌المللی‌سازی مواجه خواهیم شد.

- اگر داستان مذاکرات به سرانجام برسد، شتاب‌دهنده بین‌المللی‌سازی خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده