محمدرضا سعیدی مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری تامین (شستا) در گفتوگو با فانا: - دو سیاست اصلی شستا در تیپیکو و سایر هلدینگها، نوآوری و بینالمللیسازی است. - برای داشتن تولید پایدار نباید صرفا در بازارهای محلی متوقف شویم و جهتگیری باید بینالمللیسازی باشد. - در زمینه بینالمللیسازی، جنبه اول رفتن به بازارهای جهانی و صادرات و یا حتی لایسنس دادن و جنبه دوم انتقال فناوری است. - هرچه مذاکرات ایران و آمریکا به سمت انجام مذاکرات بیشتر حرکت کند، حتما با تقاضاهای بیشتری در زمینه صادرات و بینالمللیسازی مواجه خواهیم شد. - اگر داستان مذاکرات به سرانجام برسد، شتابدهنده بینالمللیسازی خواهد شد.