دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ , 24 Jun 2024

آغاز اکران تبلیغات محیطی ششمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس

شعار کمپین تبلیغاتی: توسعه کسب‌وکار در فارمکس
رویداد بین‌المللی فارمکس سالانه برنامه‌ریزی دقیقی برای اهداف توسعه بازار و شبکه‌سازی شرکت‌های حاضر در این رویداد انجام می‌دهد تا بتواند جامعه هدف مشارکت‌کنندگان را در این رویداد B2B گرد هم بیاورد.
به گزارش فانا، این بار فارمکس در ششمین دوره برگزاری خود و در سال‌هایی که به بلوغ نزدیک می‌شود، کمپین تبلیغاتی گسترده‌ای برنامه‌ریزی کرده که از هفته پیش‌رو آغاز فراگیر این کمپین رقم خواهد خورد.

- اکران ده‌ها بیلبورد در شهر تهران
- حضور در بیش از ۲۷۰ سایت تخصصی و عمومی
- تبلیغات فضای مجازی
- حضور در رسانه‌های تخصصی
- ایمیل مارکتینگ
- ارسال پیامک گسترده
- ارسال کاتالوگ نمایشگاه برای ۳۰ هزار نفر از فعالین صنعت داروسازی
- حضور در رویدادهای تخصصی
- فعالیت‌های روابط عمومی و پروموشن

بخشی از فعالیت‌های این کمپین بزرگ تبلیغاتی هستند.
 




ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده