يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024

جدیدترین تصاویر از اولین دراگ‌استور تهران

تخت‌جمشید، در قلب تهران رها شد
تخت جمشید، علاوه بر دارو، محصولات بهداشتی، آرایشی، عطر و ادکلن، و سایر کالاهای مرتبط با سلامت را نیز عرضه می‌کرد.
جدیدترین تصاویر از اولین دراگ‌استور تهران
به گزارش فانا، دراگ استور "تخت جمشید" در سال ۱۳۴۵ شمسی توسط دکتر رمضانعلی قاسمی، داروساز و کارآفرین ایرانی، در خیابان طالقانی تهران تأسیس شد. این اولین دراگ استور مدرن در ایران بود که الگویی از دراگ استورهای اروپایی و آمریکایی را به کشور ارائه می‌داد.

"تخت جمشید" در زمان خود، نوآوری‌های بسیاری را به ارمغان آورد. این دراگ استور با فضایی وسیع و نورپردازی مدرن، فضایی دلنشین و متفاوت از داروخانه‌های سنتی آن زمان ارائه می‌داد.

تخت جمشید، علاوه بر دارو، در طبقه‌ی زیرین، در قالب فروشگاه لوکس قصر آینه، محصولات بهداشتی، آرایشی، عطر و ادکلن، و سایر کالاهای مرتبط با سلامت را نیز عرضه می‌کرد.

"تخت جمشید" نقشی کلیدی در مدرن‌سازی صنعت داروسازی و ارائه خدمات نوین به مردم ایران داشت. این دراگ استور الگویی برای سایر داروخانه‌ها در سراسر کشور شد و به ارتقای سطح خدمات دارویی در ایران کمک کرد.

متأسفانه، "تخت جمشید" در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی ایران به فعالیت خود ادامه نداد و تعطیل شد. با این حال، این دراگ استور در تاریخ صنعت داروسازی ایران جایگاهی ویژه دارد و به عنوان اولین و نوین‌ترین دراگ استور کشور شناخته می‌شود.


منبع : 55 آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده