جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 17 May 2024
معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور در جلسه شوراي معاونان و مديران سازمان، رؤساي جديد «مركز آمار ايران»، «امور سلامت و رفاه اجتماعي» و امور تازه تأسيس «مشاوران و پيمانكاران» را منصوب كرد و گفت: اين تغييرات با رويكرد تحول‌گرايي و حركت سازمان در مسير تحقق شعار امسال مبني بر جهش توليد با مشاركت مردم صورت گرفته است.
به گزارش فانا، در جلسه شوراي معاونان و مديران سازمان كه عصر سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت‌ماه برگزار شد، دكتر «داود منظور» با بيان اينكه امور «نظام فني اجرايي، مشاوران و پيمانكاران» سازمان برنامه و بودجه كشور داراي گستره وسيعي از وظايف و فعاليت‌ها بود، افزود: براي جلوگيري از تراكم كارها در يك امور و تسريع در رسيدگي به درخواست‌هاي مشاوران و پيمانكاران و تسهيل تعاملات در اين امور، دو امور «نظام فني اجرايي» و «مشاوران و پيمانكاران» ايجاد شده است.
 

معاون رئيس‌جمهور سپس گفت: هدف از انتصاب‌هاي جديد در سازمان برنامه و بودجه، تقويت توان مديريتي سازمان و همچنين كمك به بهبود فضاي مشاركت مردمي، تسهيل ارتباطات مردمي و تسريع پاسخگويي و رسيدگي به درخواست‌هاي ارباب رجوع است.
رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور ضمن قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي ارزشمند دكتر «داريوش ابوحمزه» در دوران رياست مركز آمار ايران، دكتر «غلامرضا گودرزي» را به عنوان سرپرست اين مركز منصوب كرد. گودرزي، عضو هيئت علمي دانشگاه و استاد تمام رشته مديريت و داراي درجه دكتراي تحقيق در عمليات از دانشگاه تربيت مدرس است.

دكتر منظور همچنين ضمن تشكر از خدمات و تلاش‌هاي دكتر «رضا عوض‌پور» در دوران رياست امور سلامت و رفاه اجتماعي، دكتر «محمد پيكان‌پور» را به عنوان سرپرست اين امور منصوب كرد. پيكان‌پور عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي است و پيش از اين به عنوان مدير كل امور دارو و مواد تحت كنترل در سازمان غذا و دارو فعاليت مي‌كرده است. وي داراي دكتراي عمومي داروسازي از دانشگاه علوم پزشكي اصفهان و دكتراي تخصصي اقتصاد و مديريت دارو از دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي است.
رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور مهندس «محمدجواد هادي دهكردي» را نيز به عنوان سرپرست امور مشاوران و پيمانكاران منصوب كرد. دهكردي دانش‌آموخته رشته مهندسي مكانيك بوده و پيش از اين به عنوان معاون تسهيل تجاري و توسعه كاربردها در مركز توسعه تجارت الكترونيك وزارت صنعت، معدن و تجارت فعاليت مي‌كرده است.
منبع : سازمان برنامه و بودجه كشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده