سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ , 21 May 2024
داروی ترایتیس شرکت اکتوورکو به زودی در بازار عرضه می‌شود و در دسترس پزشکان و بیماران قرار می‌گیرد.
داروی ترایتیس اکتوورکو به زودی در بازار عرضه می‌شود
به گزارش فانا، ترایتیس یک داروی خوراکی ترکیبی دیابت است که برای کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ استفاده می‌شود.

این دارو ترکیبی از متفورمین، امپاگلیفلوزین و لیناگلیپتین است که با سه مکانیسم اثرمتفاوت، قند خون را کاهش می‌دهد.

همواره آمارهای متفاوتی از مبتلایان دیابت در کشور منتشر می‌شود. دستکم ۱۱ درصد از جمعیت بالای ۲۰ سال کشور از بیماری دیابت رنج می‌برند و حدود نیمی از این مبتلایان از این بیماری خود آگاه نیستند.

امروزه، استفاده از داروهای ترکیبی با کمترین تعداد قرص مصرفی در روز و با اثربخشی بالا، تحولی بزرگ در کنترل بیماری دیابت ایجاد کرده است و موجب موفقیت درمان می‌شوند.

امپاگلیفلوزین موجود در این قرص با کاهش مرگ‌ومیر ناشی از عوارض بیماری‌های قلبی-عروقی، نارسایی قلبی یا بیماری‌های کلیوی دیابتی همراه است. مصرف این دارو در افراد دیابتی می‌تواند ریسک مشکلات مربوط به نارسایی قلب و عروق و کلیه را کاهش دهد.

این بخشی از خدمات گروه دارویی اکتوور برای مقابله با بیماری دیابت است. پیش از این نیز گروه اکتوور توانسته بود با تولید داروهایی از جمله گلوکوفاژ، امپاور، امپاور پلاس، دیپتا، دیپتا پلاس، سیگومت، گلایپاور، گلوداپ، گلوداپلاس، گلوکوانس، گلیستا، گلیکوور و سیگومت به درمان دیابت در کشور کمک کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، به این لینک مراجعه کنید.

داروی ترایتیس با تکنولوژی به‌روز در شرکت داروسازی اکتوورکو تولید شده است و تا پایان اردیبهشت ماه در دسترس بیماران دیابتی قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده