شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ , 6 Jun 2026
وزیر بهداشت گفت: در هر جای کشور که درمان سرطان به پیچیدگی و مشکل برخورد کند، کار به انستیتو کانسر ایران ختم می‌شود.
ارائه همه خدمات درمان سرطان در انستیتو کانسر ایران
به گزارش خبرنگار فانا، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران:

اجرای این پروژه و بهره‌برداری از آن در میانه جنگ، یک کار بزرگ و مهم برای کشور است.

اخیرا در مجمع جهانی بهداشت در ژنو گفتم: ما نمی‌شکنیم.

انستیتو بیش از ۷۰ سال قدمت دارد و خودم ۴۰ سال پیش در آن دوره‌های آموزشی جراحی سرطان را گذراندم.

انستیتو یک مرکز جامع خدمات درمانی سرطان است، یعنی همه خدمات جراحی، شیمی‌درمانی، رادیوتراپی، سلول‌درمانی و ژن‌درمانی در آن ارائه می‌شوند.

آموزش و پژوهش ویژگی دیگر انستیتو است. همه جای کشور از میوه این گلستان یعنی انستیتو چیده است.

در هر جای کشور که درمان سرطان به پیچیدگی و مشکل برخورد کند، کار به انستیتو ختم می‌شود.

علاوه بر بیماران ایرانی، بیماران خارجی زیادی هم برای درمان به انستیتو یا بخش خون و انکولوژی بیمارستان شریعتی مراجعه می‌کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده