رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: به زودی استخدام نیرو برای بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران آغاز میشود و سایر بخشهای بیمارستان هم وارد مدار خدمترسانی میشوند.
به گزارش خبرنگار فانا، سیدرضا رئیسکرمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم بهرهبرداری از ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران:
این بیمارستان ۵۶۳ تخت بستری، ۱۰۳ تخت ویژه، ۱۲ تخت اورژانس، ۱۹ اتاق عمل و ۶ بونکر برای رادیوتراپی دارد که یکی از آنها دستگاه سایبرنایف است که نخستین دستگاه پیشرفته در مراکز دولتی است و به زودی افتتاح میشود.
این بیمارستان در ۶۰ هزار متر مربع زیربنا و در ۱۸ طبقه طی کمتر از شش سال ساخته شد. در این مدت اتفاقات زیادی رخ داد، از کرونا گرفته تا دو جنگ تحمیلی و تورم بالا اما مسیر ادامه یافت و خیر هم کمک کرد.
به زودی استخدام نیرو برای این بیمارستان آغاز میشود و سایر بخشهای بیمارستان هم وارد مدار خدمترسانی میشوند.
در این بیمارستان تمامی انواع سرطانها در کودکان و بزرگسالان به کمک بهترین متخصصین درمان میشوند.
در این بیمارستان، درمان همزمان با آموزش و پژوهش انجام میشود.
با کمک خیرین، آزمایشگاه ملی سلتراپی ساخته شده و تجهیزات آن در مسیر خریداری است.
ساختمان قدیمی انستیتو برای آموزش و پژوهش حفظ میشود.