شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ , 6 Jun 2026
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: به زودی استخدام نیرو برای بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران آغاز می‌شود و سایر بخش‌های بیمارستان هم وارد مدار خدمت‌رسانی می‌شوند.
دستگاه سایبرنایف انستیتو کانسر ایران به زودی افتتاح می‌شود
به گزارش خبرنگار فانا، سیدرضا رئیس‌کرمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران:

این بیمارستان ۵۶۳ تخت بستری، ۱۰۳ تخت ویژه، ۱۲ تخت اورژانس، ۱۹ اتاق‌ عمل و ۶ بونکر برای رادیوتراپی دارد که یکی از آنها دستگاه سایبرنایف است که نخستین دستگاه پیشرفته در مراکز دولتی است و به زودی افتتاح می‌شود.

این بیمارستان در ۶۰ هزار متر مربع زیربنا و در ۱۸ طبقه طی کمتر از شش سال ساخته شد. در این مدت اتفاقات زیادی رخ داد، از کرونا گرفته تا دو جنگ تحمیلی و تورم بالا اما مسیر ادامه یافت و خیر هم کمک کرد.

به زودی استخدام نیرو برای این بیمارستان آغاز می‌شود و سایر بخش‌های بیمارستان هم وارد مدار خدمت‌رسانی می‌شوند.

در این بیمارستان تمامی انواع سرطان‌ها در کودکان و بزرگسالان به کمک بهترین متخصصین درمان می‌شوند.

در این بیمارستان، درمان همزمان با آموزش و پژوهش انجام می‌شود.

با کمک خیرین، آزمایشگاه ملی سل‌تراپی ساخته شده و تجهیزات آن در مسیر خریداری است.

ساختمان قدیمی انستیتو برای آموزش و پژوهش حفظ می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده