مشاور وزیر بهداشت در امور مردمیسازی و خیرین گفت: در تلاشیم فرهنگ وقف را از مسیرهای سنتی به سمت حوزههای پژوهش و پیشگیری هدایت کنیم.
به گزارش خبرنگار فانا، محمدحسین رضایی مشاور وزیر بهداشت در امور مردمیسازی و خیرین در مراسم بهرهبرداری از ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران:
در این پروژه، الگوی بینظیری از مشارکت دولت، نظام بانکی و خیرین را به وضوح دیدم.
این پروژه الگویی از سه جنبه زیبایی و کیفیت، سرعت عمل اجرا و ارزان تمام شدن برای سایر پروژههای حوزه سلامت است. این الگو در پروژه مهدی کلینیک هم رخ داد.
در تلاشیم فرهنگ وقف را از مسیرهای سنتی به سمت حوزههای پژوهش و پیشگیری هدایت کنیم.
امروز شاهدیم که خیرین با درک نیازهای روز کشور، ثلث اموال خود را برای توسعه زیرساختهای سلامت وصیت میکنند.