وزیر بهداشت گفت: سازماندهی اجرای برنامه نظام پزشکی خانواده شروع شده است.
به گزارش خبرنگار فانا، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت در حاشیه مراسم بهرهبرداری از ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران گفت: سازماندهی اجرای برنامه نظام پزشکی خانواده شروع شده است و به تدریج ۵ شهر، ۲۰ شهر و ۶۴ شهر تا شهریور ماه امسال مشمول نظام ارجاع میشوند. این شهرها به عنوان پیشران اجرای این برنامه هستند و اگر نقاط ضعفی در اجرای این برنامه در این شهرها دیده شود، میتوانیم این ضعفها را در تمام کشور برطرف و به تدریج نظام ارجاع را در کل کشور اجرا کنیم.