شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ , 6 Jun 2026
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: برای سال جاری حدود دو همت بودجه برای خرید دستگاه‌های سی‌تی اسکن، ام‌آرآی، شتاب‌دهنده خطری و رادیوتراپی موردنیاز بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران درخواست کرده‌ایم.
عبدالرحمان رستمیان رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار فانا توضیح داد: دستگاه سایبرنایف انستیتو کانسر ایران خریداری شده و مراحل نهایی راه‌اندازی آن در حال انجام است و امیدواریم به زودی بتوانیم خدمات‌رسانی آن را آغاز کنیم. بخش پزشکی هسته‌ای هم در کنار ساختمان انستیتو است که هم کارهای تشخیصی و هم کارهای درمانی در برخی سرطان‌ها در آن انجام می‌شود. دستگاه شتاب‌دهنده خطی هم در انستیتو داریم اما تقاضا کرده‌ایم که دستگاه‌های شتاب‌دهنده انستیتو تکمیل‌تر شوند. قیمت دستگاه‌ها بسیار گران شده است. برای سال جاری حدود دو همت بودجه برای خرید دستگاه‌های سی‌تی اسکن، ام‌آرآی، شتاب‌دهنده خطری و رادیوتراپی درخواست کرده‌ایم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده