شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ , 6 Jun 2026
رئیس انستیتو کانسر ایران گفت: در حوزه سلول‌درمانی و ژن‌درمانی ورود کرده‌ایم و تا پایان امسال محصول آن را به صورت خدمت به مردم ارائه خواهیم داد.
سیدروح‌الله میری رئیس انستیتو کانسر ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فانا توضیح داد: در انستیتو کانسر دستگاه شتابدهنده و رادیوتراپی مدرن داریم. همچنین دستگاه مدرن سایبرنایف نصب شده و تا یک ماه دیگر آماده بهره‌برداری است. در حوزه سلول‌درمانی و ژن‌درمانی هم ورود کرده‌ایم و تا پایان امسال محصول آن را به صورت خدمت به مردم ارائه خواهیم داد. ژن‌درمانی سرطان، درمانی مدرن و پایدار است. در حال حاضر به دستگاه‌های اولیه بیمارستانی مانند سی‌تی اسکن و ام‌آرآی نیاز داریم و چون تحریم هستیم، این دستگاه‌ها گران هستند و نیاز به حمایت دولت داریم. همچنین در زمینه نیروی انسانی شامل پرستار و پزشک به حدود ۱۵۰۰ نفر نیرو نیاز داریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده