رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: در روزهای جنگ رمضان، جلسات برنامهریزی برای راهاندازی بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فانا، عبدالرحمان رستمیان رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در مراسم بهرهبرداری از ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران:
انستیتو کانسر ایران بزرگترین مرکز درمان سرطان در منطقه خاورمیانه است.
انستیتو جان هزاران بیمار را نجات داده و آنها را به آغوش خانوادههایشان بازگردانده است.
رویکرد جدید انستیتو علاوه بر درمان، حوزههای پیشگیری، بیماریابی، تشخیص زودهنگام و مراقبتهای پس از درمان نیز است.
توسعه فضای فیزیکی و افزایش ظرفیتهای بستری و درمانی در ساختمان جدید باعث کوتاهتر شدن زمان پذیرش بیماران و ارائه خدمات به آنها میشود.
امکانات پیشرفته جراحی، رادیوتراپی، شیمیدرمانی و پیوند مغز استخوان در این مجموعه توسعه یافته است.
خدمات نوین مانند سلولدرمانی، ایمنیدرمانی و مراقبتهای در منزل نیز در دستور کار است.
انستیتو به تکمیل برخی تجهیزات و تامین نیروی انسانی نیاز دارد تا بتوانیم در آینده نزدیک تمامی ظرفیتهای این مرکز را در خدمت مردم قرار دهیم.
در روزهای جنگ رمضان، جلسات برنامهریزی برای راهاندازی این مجموعه برگزار شد.