شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ , 6 Jun 2026
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پلمب یک مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی و جراحی بینی در شهرستان ساری خبر داد .
مرکز غیرمجاز جراحی بینی در مازندران پلمب شد
به گزارش فانا، آزاده ناظری توضیح داد که این مرکز به صورت غیر قانونی فعالیت می کرد. در پی گزارشات مردمی این مرکز توسط کارشناسان نظارت بر درمان این معاونت مورد بازرسی قرار گرفت .

وی گفت : به علت فعالیت غیر مجاز و فاقد پروانه و صلاحیت حرفه ایی توسط کارشناسان نظارت بر درمان پلمپ شد و پرونده متخلفان جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی با تأکید بر خطرات جدی فعالیت مراکز غیرمجاز برای سلامت فردی و عمومی جامعه، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت غیرمجاز در بخش سلامت و تخلفات تعرفه‌ ای، پزشکی و درمانی، موارد را از طریق سامانه ۱۹۰ و یا به واحد رسیدگی به شکایات این معاونت اطلاع دهند.

این مقام مسوول به شهروندان توصیه کرد: درصورت نیاز به هرگونه اقدام زیبایی به مراکز مجاز که به پزشک مجهز هستند مراجعه کنند تا درصورت نیاز اقدامات پزشکی لازم انجام شود.

ناظری تاکید کرد: بعد از عمل جراحی چنین اقداماتی اجتناب ناپذیر است از این رو به شهروندان توصیه می‌شود برای پرداخت نکردن مبلغ بیشتر به مراکز غیرمجاز مراجعه نکنند.

در سالهای اخیر گرایش به جراحی‌های زیبایی توسط افراد غیرمتخصص و بدون مجوز در جامعه زیاد شده است و افراد زیادی بدون هیچ گونه تحقیقی در دام افراد سودجو گرفتار می‌شوند.

 
منبع : خبرگزاری ايرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده