شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ , 6 Jun 2026
ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران، صبح فردا با حضور دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، جمعی از خیرین سلامت و مسئولان کشوری و لشکری افتتاح می‌شود.
ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران افتتاح می شود
به گزارش فانا، این مرکز به عنوان قطب علمی پیشگیری، تشخیص و درمان انواع سرطان‌ها در کشور، با زیربنای ۶۰ هزار متر مربع و در ۱۸ طبقه احداث شده و ارزش پروژه ساخت آن حدود ۱۲ همت برآورد می‌شود.

بیمارستان جدید انستیتو کانسر ایران با برخورداری از بیش از ۶۱۰ تخت بستری، ۱۹ اتاق عمل و تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته تشخیصی و درمانی، نقش مهمی در توسعه خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی سرطان و ارتقای ظرفیت درمان بیماران سرطانی در کشور ایفا خواهد کرد.

این پروژه یکی از مهم‌ترین طرح‌های حوزه سلامت کشور در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان به شمار می‌رود و بهره‌برداری از آن گام مؤثری در توسعه زیرساخت‌های درمانی و ارتقای خدمات تخصصی سرطان خواهد بود.

مراسم افتتاح این مرکز درمانی علاوه بر حضور میهمانان و مسئولان، به صورت وبینار نیز برای دانشگاه‌های علوم پزشکی، مراکز درمانی و علاقه‌مندان حوزه سلامت پخش خواهد شد تا امکان مشارکت و همراهی گسترده‌تر در این رویداد ملی فراهم شود.

 
منبع : وبدا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده