به گزارش فانا، مهدی پیرصالحی رئیس سازمان غذا و دارو در جلسه با سمینار دانشجویان داروسازی ایران گفت: پلتفرمها از دستورالعمل توزیع اینترنتی دارو که با امضای دو وزیر بهداشت و ارتباطات ابلاغ شد، استقبال نکردند و نمیخواهند با این دستورالعمل فعالیت کنند. اکنون قصد دارند از طریق مجلس، قانون جدیدی تصویب کنند که مطابق آن هیچ نظارتی از سوی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بر فعالیتشان صورت نگیرد. اگر طرح پیشنهادی پلتفرمها مصوب شود، شخصا پیشنهاد میکنم که کل داروسازی کشور تعطیل شود! این بحث اصلا صنفی نیست بلکه بحث نظام سلامت و سلامت جامعه است. اگر بدون نظارت داروساز میتوان دارو در اختیار مردم قرار داد و سلامتشان آسیب نبیند، پس حتما کل دنیا تا به حال اشتباه کردهاند که داروساز پرورش دادهاند!