شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 Jul 2024
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب تعداد ۶ مرکز و مطب قلابی و غیرمجاز دندانپزشکی در آذربایجان شرقی خبر داد.
۶ مرکز قلابی دندانپزشکی در آذربایجان شرقی پلمب شد
به گزارش فانا، اصغر جعفری روحی ، افزود: این تعداد مطب در یک ماه اخیر و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همکاری دادستانی عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان و پلیس اماکن استان شناسایی و پلمب شد.

وی ادامه داد: تیم های نظارتی پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور در مکان های مذکور و انجام بررسی های لازم ، با محرز شدن غیرقانونی و غیر مجاز بودن فعالیت ۶ مطب دندانپزشکی قلابی، به دلیل دخالت در امر دندانپزشکی و درمانی در شهر تبریز و تعدادی از شهرستان ها، پملب و با متخلفان برخورد شد.

جعفری روحی اظهار کرد: پس از پلمب فعالیت غیرمجاز این مراکز، اسناد و مدارک موجود به مقام های قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارائه شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است، یادآور شد: بر همین اساس این معاونت مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

جعفری روحی از آحاد مردم آذربایجان شرقی درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

 
منبع : خبرگزاری ايرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده