شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 Jul 2024
شب گذشته به مناسبت هفته بزرگداشت صلیب‌سرخ و هلال احمر، خیرین و واقفین داوطلب جمعیت هلال احمر از سراسر کشور در هتل پرشین پلازا تهران گردهم آمدند تا به توسعه حوزه سلامت و به طور خاص خدمات توانبخشی این جمعیت کمک کنند.
۹۱۵ میلیارد تومان برای توسعه خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی هلال احمر اهدا شد
به گزارش فانا، نشست صمیمی جمعی از خیرین با دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر همزمان با ششمین روز از هفته بزرگداشت هلال احمر در تهران و به میزبانی هتل پرشین پلازا برگزار شد.

این نشست به عنوان برنامه اختصاصی سازمان داوطلبان به مناسبت هفته هلال احمر و با هدف جلب مشارکت خیرین و حامیان همکار با این سازمان برای توسعه خدمات سلامت محور جمعیت با تمرکز بر تقویت زیرساخت ها و گسترش کمی و کیفی تجهیزات توانبخشی برگزار گردید.

این مراسم با استقبال و مشارکت بیش از ۲۰۰ خیر و حامی‌شاخص و ممتاز کشور و با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، دبیر کل، دستیار ویژه رئیس جمعیت ،رئیس حوزه ریاست و معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه، معاون حقوقی و امور استان‌ها، رئیس سازمان داوطلبان،  معاون بهداشت، درمان و توانبخشی و جمعی از مدیران عامل و معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان‌ها برگزار شد.

در این مراسم فرامرز بختیاری خیر گیلانی یک درمانگاه به همراه تجهیزات کامل آن در شهرستان رضوانشهر استان گیلان به ارزش یکصد میلیارد تومان را به جمعیت هلال احمر صلح نمود و در این مراسم صلح نامه مربوطه بین ایشان و رییس جمعیت هلال احمر مبادله گردید.

همچنین اسدالله رضازاده دیگر خیر گیلانی تعهد کرد در هنگام راه‌اندازی بیمارستان هلال احمر در صومعه سرا ، ۸۰۰ میلیارد تومان در بازسازی و خرید تجهیزات بیمارستانی کمک کند.

در این نشست پس از گزارش پیمان پیشگاهی، مدیر کل توانبخشی جمعیت هلال احمر و بر اساس دیگر نیازسنجی‌های صورت گرفته از سوی سازمان داوطلبان جمعیت؛ دیگر حاضرین در مجموع ۱۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان برای خرید و تجهیز بخش دیگری از  کیلینیک‌های مرکز توانبخشی جمعیت و همچنین کمک به تامین اقلام بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت و پشتیبانی از مجتمع های دانش آموزی هلال احمر در سراسر کشور تعهد نمودند.

گفتنی‌است تمامی هزینه برگزاری این نشست توسط نمایندگان خیرین داوطلب حاضر در برنامه پرداخت شد.

 
منبع : روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده