شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 Jul 2024
مديركل اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از نخستين دستگاه ليزر دندانپزشكي ايراني رونمايي كرد.
رونمايي از نخستين دستگاه ليزر 3 طول موج لیزر دندانپزشكي ايراني
به گزارش فانا، دكتر شاهمرادي در حاشيه نشست توليد گنندگان تجهيزات پزشكي استان اصفهان ضمن بازديد از یک مجموعه دانش بنيان طي مراسمي از نيتا (NITA) رونمايي كردند.

مديركل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با اشاره به اينكه اين شركت در سطح شركت هاي بين المللي است افزود : تمامي محصولات توليدي اين شركت داراي استاندارد CE اروپا و كيفيت قابل رقابت با نمونه هاي مشابه خارجي است و اين باعث افتخار کشور است.

وی همچنین درباره نيتا گفت : اين محصول در دو مدل 2 طول موج و سه طول موج طراحي و توليد شده و كاربرد اصلي آن در جراحي هاي دهان و دندان، بيماري هاي لثه،‌ريشه دندان، پروتز دنداني و ايمپلنت هاي دندان و حتي سفيد كردن دندان مورد استفاده قرار مي گيرد.

 وي در ادامه افزود: مدل سه طول موج ليزر دندانپزشكي براي نخستين بار دركشور توسط اين شركت با دانش متخصصان ايراني توليد شده و در مرحله انجام تست هاي استاندارد و باليني مي باشد و كاملا قابل رقابت با نمونه هاي مشابه خارجي است.

دکتر شاهمرادی در ادامه تصريح كرد، در حال حاضر نمونه هاي خارجي اين محصول با قيمت هايي در حدود700 ميليون در بازار ارائه مي شود در صورتي كه اين محصول با قيمتي بسياركمتر قابل ارائه به بازار است و از پشتيباني و خدمات پس از فروش بسيار كامل و گسترده اي نيز برخوردار است.
منبع : ایفدانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده