شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 Jul 2024

سازمان غذا و دارو ضرب و شتم داروساز قانونمند شیرازی را محکوم کرد

دستور رییس سازمان غذا و دارو مبنی بر پیگیری عاجل و قاطع موضوع
روابط عمومی سازمان غذا و دارو ضمن محکومیت دارو ساز قانونمند شیرازی از دستور رئیس سازمان غذا و دارو مبنی بر پیگیری عاجل و قاطع موضوع تا حصول نتیجه خبر داد.
سازمان غذا و دارو ضرب و شتم داروساز قانونمند شیرازی را محکوم کرد
به گزارش فانا، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در واکنش به ضرب و شتم یک دارو ساز شیرازی  بوسیله چاقو از سوی فردی  که خواستار دریافت داروی بدون نسخه  بوده است؛ ضمن ابراز تاسف از بروز چنین حوادثی، این اقدام را محکوم و خواستار بررسی دقیق موضوع، برخورد جدی و به دور از تسامح و مدارا مراجع ذیصلاح با فرد خاطی  شد.
 
روابط عمومی سازمان غذا و دار و با اشاره به اینکه داروسازان از جمله نیروهای خدوم حوزه سلامت می باشند و در تکمیل زنجیره ارزشمند درمان کشور  از جمله اصلی ترین حلقه های به هم تنیده  و موثر  این مسیر مقدس هستند؛ اعلام کرد: انتظار داریم و پیگیری هم می کنیم تا مراجع ذی صلاح با جدیت و قاطعیت با چنین مواردی برخورد قانونی داشته باشند؛ چرا که نباید با تکرار چنین حوادثی به انگیزه و امنیت دارو سازان  در ارائه خدمت به مردم لطمه وارد شود.

همچنین بنابر این اعلام،  رییس سازمان غذا و دارو به محض اطلاع، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را ملزم به بررسی وضعیت دکتر داروساز آسیب دیده و نیز پیگیری عاجل موضوع تا حصول نتیجه برخورد قاطعانه با فرد خاطی بازداشت شده، کرد.

 پیگیریهای خبرنگار ایفدانا در شیراز از سطحی بودن جراحات وارده، سلامت کامل دکتر داروساز و ترخیص وی از بیمارستان حکایت دارد
منبع : ایفدانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده