شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 Jul 2024
مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو بیان کرد:

اهتمام جدی به تبیین ابعاد مختلف رشد تولید

مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو ضمن اشاره به اهتمام جدی به تبیین ابعاد مختلف رشد تولید به تشریح برخی اقدامات نرم افزاری اداره کل متبوعش در خصوص تسهیل در تولید پرداخت.
اهتمام جدی به تبیین ابعاد مختلف رشد تولید
به گزارش فانا، دکتر سعید رضا شاهمرادی با اشاره به   انتشار دستورالعمل حمایت از تولید تجهیزات پزشکی به عنوان یکی از اقدامات مهم اداره کل متبوعش ادامه داد: در راستای اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیاز کشور و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین به منظور ارتقای کیفی و کمی تولیدات تجهیزات پزشکی در داخل کشور و ارتقای صادرات آنها، دستورالعمل حمایت از تولید تجهیزات پزشکی به روزرسانی و ابلاغ شده است.

 وی در خصوص تدوین و ابلاغ بسته حمایتی تولید در راستای حمایت از رشد تولید داخل، تسریع و تسهیل در صدور پروانه­ های تولید هم بیان کرد:  براساس این دستورالعمل، علاوه بر بازنگری سیاست های حمایتی در نظر گرفته شده برای کالاهای تولید داخل، فهرست کالاهایی که در تولید آنها به خودکفایی رسیده ایم یا خودکفایی در تولید آنها پیش بینی می‌شود نیز بروزسانی شد.

 دکتر شاهمرادی تصریح کرد: تبیین ابعاد مختلف رشد تولید از نظر رشد کمی، رشد کیفی، رشد به لحاظ نوع فناوری، رشد به لحاظ سطح پیچیدگی از جمله برنامه های است که به انجام آن اهتمام جدی داریم
منبع : ایفدانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده