سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۴ , 6 May 2025
عید در گفت‌وگو با فانا:

های هلث (Hi Health) برند شناخته شده مکمل‌های جوشان

کیفیت بالا رمز موفقیت این برند/حمایت اداره کل مکمل‌ها طی یک سال اخیر باعث پیشرفت تولیدکنندگان مکمل شده
مدیرعامل شرکت داروسلامت فارمد (Hi Health) گفت: در حال حاضر حمایت و همراهی مطلوبی از سمت اداره کل مکمل‌ها و فرآورده‌های طبیعی انجام می‌شود که موجب دلگرمی و پیشرفت تولیدکنندگان مکمل شده است.
های هلث (Hi Health) برند شناخته شده مکمل‌های جوشان
خبرنگار فانا در حاشیه هفدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران با صادق عید مدیرعامل شرکت داروسلامت فارمد (Hi Health) گفت‌وگویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

شرکت دارو سلامت فارمد (Hi Health) در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند؟

مجموعه ما حدود ۵ سال است که به صورت تخصصی در زمینه تولید مکمل‌های دارویی و غذای ویژه به شکل دارویی Effervescent tablet فعالیت دارد. کلیه محصولات این شرکت با برند مادر Hi Health  عرضه می‌شود که طی این سال‌ها جامعه سلامت با محصولات این شرکت آشنا شده‌اند و نسبت به کیفیت این محصولات اطمینان مطلوبی به دست آورده‌اند.

مهمترین فاکتوری که در تولید محصولات خود در نظر گرفته‌اید، چیست؟

مهمترین نکته‌ای که تولیدکنندگان مکمل در ایران باید سرلوحه کار خود قرار دهند این است که مکمل یک کالای لوکس محسوب می‌شود و کالای لوکس نیازمند کیفیت بالا و در خور مصرف‌کننده است. عرضه بالاترین سطح از کیفیت مهمترین نکته‌ای است که برند Hi Health به منظور تولید محصولات خود مدنظر قرار داده است. کیفیت بالای محصولات و همچنین طعم مناسب و مطلوب محصولات جوشان این شرکت باعث تمایز سریع این محصولات از سایر رقبا شده است. نکته دیگری که به عنوان رکن اساسی مجموعه ما محسوب می‌شود، اهمیت به حوزه مارکتینگ و برندینگ محصولات است که متاسفانه اغلب شرکت‌های تولیدکننده مکمل در ایران از این امر غافل شده و یا به علت مشکلات مالی به وجود آمده طی چند سال اخیر از این امر باز مانده‌اند که امیدوارم با مدیریت صحیح بتوانند به مارکتینگ به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت نگاه کنند.

برند Hi Health را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تا به امروز توانسته‌ایم محصولات قابل رقابت و قدرتمندی را به بازار عرضه کنیم و به عنوان اولین صادرکننده محصولات جوشان در ایران شناخته شویم. اخیرا این برند تحت لایسنس شرکت SANTOFACT هلند توزیع و عرضه می‌شود و این امر نشان‌دهنده سطح کیفی بالای این محصول و رقابت‌پذیری با سایر برندهای جهانی است. هم‌اکنون نیز HI HEALTH  نخستین تولیدکننده قرص جوشان ors با برند ORIX برای کودکان و همچنین نخستین تولیدکننده قرص جوشان ال کارنیتین و قرص جوشان کلسیم منیزیوم زینک است. در ماه‌های آینده سایر محصولات جدیدی که به عنوان نخستین تولیدکننده آنها در ایران هستیم نیز به بازار عرضه خواهند شد.

سیستم قانون‌گذاری و قیمت‌گذاری محصولات مکمل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

سال گذشته سال سختی برای سیستم ثبت محصولات مکمل بود. الکترونیکی کردن پرونده‌ها و غریب بودن این فضا برای تولیدکنندگان منجر به بروز مشکلاتی در بررسی پرونده‌های شرکت‌های تولیدکننده شد. خوشبختانه حضور سرکار خانم دکتر خانوی به عنوان مدیرکل جدید باعث بهبود روند بررسی پرونده‌ها و حصول نتایج در زمان‌های کوتاه‌تری شد. به همین علت در حال حاضر حمایت و همراهی مطلوبی از سمت اداره کل مکمل‌ها و فرآورده‌های طبیعی انجام می‌شود که موجب دلگرمی و پیشرفت تولیدکنندگان مکمل شده است. البته نباید فراموش کرد وجود سندیکای تولیدکنندگان مکمل نیز در این خصوص بسیار ویژه بوده است. امیدوارم همین همراهی و تعامل در حوزه دارو اتفاق افتاده تا شاهد پیشرفت‌های مطلوبی در حوزه دارو باشیم.

تخصیص ارز آزاد به مکمل‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

هنوز خبر قطعی به ما اعلام نشده اما امیدواریم راهکار صحیحی اتخاذ شود تا کشش بازار و مردم در خرید محصولات مکمل کاهش پیدا نکند. برخی از مکمل‌ها دست‌کمی از دارو ندارند و مصرف آنها برای مردم اجباری و ضروری است. برای مثل قطعا مصرف قطره‌های ویتامین A+D  و آهن برای گروه‌های سنی زیر ۲ سال لازم و ضروری است و تخصیص ارز آزاد به این محصولات باعث افزایش ۳-۲ برابری این محصولات خواهد شد.

از لحاظ تامین مواد اولیه با مشکلی روبرو نیستید؟

ما هم مانند همه شرکت‌های تولیدکننده اوضاع بحرانی را سپری می‌کنیم اما با مدیریت بحران و تطبیق با شرایط بحرانی و اعمال حرکت‌های پیشگیرانه تا حدی توانسته‌ایم به صورت تدافعی با این اتفاقات مقابله کنیم. ما معتقدیم هر تهدیدی ایجادکننده یک فرصت جدید است و به این موضوع ایمان داریم.

در پایان در مورد برنامه‌های آینده برند HI HEALTH توضیح بفرمایید.

هدف‌گذاری ما تا پایان سال ۹۸ تولید کلیه مکمل‌ها و محصولات دارویی جوشان است. حضور در بازارهای کشورهای منطقه و کسب سهم بازار مطلوب از این کشورها هدف دیگری است که به صورت جدی دنبال می‌کنیم. امیدواریم بتوانیم سطح کیفیت فعلی این محصولات را حفظ کنیم و افزایش بدهیم تا اعتماد و اطمینان نسبت به این محصولات و سایر مکمل‌های ایرانی افزایش یابد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده